Муніципальний розвиток

Асоціація міст України

Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 
 
 

Онлайн-спостереження

Портал адміністративних послуг

Фонд соціального страхування

 

Правова допомога

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ АТЛАС НАДРОКОРИСТУВАЧА

Образ Ветерана

13.07.2020 | 13:09

Маємо визнати, зараз освіта зміщується в онлайн, тому навички самостійної роботи, контролю учнем своєї траєкторії та часу занять є вкрай важливими. За час карантину, вчителі і діти поступово адаптувалися до дистанційного навчання, використання онлайн ресурсів, платформ, додатків… і ще багатьох невід’ємних складових дистанційної освіти. Відверто кажучі, для кожного вчителя різкий перехід на «дистанційку» став викликом. Вочевидь, це було складно і дітям, особливо наймолодшим школярам, ще й у контексті вивчення іноземної мови. Проте, безумовно, це стало поштовхом до саморозвитку нового формату. Адже сьогодні, як ніколи раніше, діти потребують креативного та винахідливого вчителя.

Отож, поспішаємо поділитися секретами впровадження дистанційного навчання англійської мови у школі №3-колегіумі.

Отже, по перше, Google, дякуємо тобі за Google Classroom і всі ті інструменти, завдяки яким можна ефективно навчати дітей під час дистанційного навчання! Адже саме тут можна поєднувати і традиційні завдання, й актуальні сучасні технології.Використання відео значно полегшило сприйняття учнями матеріалу. Тут на допомогу прийшли British Council Kids, British Council Teens, YouTube, English Podcasts та інші. І якщо ранішепедагоги дещо недооцінювали матеріали, які можна знайти в YouTube, то під час карантину знайшли чимало чудових відеороликів, які стали в нагоді.

Запис власних роликів чи стріми відео уроків та влаштування спільних чатів безперечно мотивують учнів до виконання завдань. Чати, до речі, педагоги з учнями мають давно, що суттєво полегшило комунікацію «вчитель-учень» «учень-вчитель» та налагодило зворотній зв’язок.

Звісно, це далеко не повний перелік платформ та інструментів, які використовували вчителі іноземних мов школи №3-колегіуму для онлайн навчання. Та найважливіший висновок, який всі зробили по завершенню цього, такого незвичайного, навчального року: дистанційне навчання вимагає високої особистої відповідальності учнів та чіткої організованості вчителів. Ця карантинна ситуація дала поштовх усім: вчителям, учням, батькам, оцінити переваги та недоліки такої концепції навчання. Між тим, колектив школи-колегіумущиро сподівається на те, що новий навчальний рік розпочне в затишних класах, дивлячись один одному в очі, усміхаючись і радіючи, що шкільна родина знову разом! Адже ніякі сучасні гаджети та онлайн зустрічі не можуть замінити тепло людського спілкування.

Прес-центр школи №3-колегіуму

Реєстрація на сайті

Анонс тижня

9 серпня

16.00 V тур Першості Черкаської області з футболу серед аматорських команд першої ліги, Стадіон "Авангард"

 

 

 

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

FM радіо "ТЯСМИН” 106.4

Профіль у соціальній мережі

Державні інформаційні ресурси

 

Картинки по запросу СУБСИДІЇ

КЕС

 

ОБЮ

 

covid-19

 

 

 

 

NSZU