Муніципальний розвиток

Асоціація міст України

Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 
 
 

Онлайн-спостереження

Портал адміністративних послуг

Фонд соціального страхування

 

Правова допомога

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ АТЛАС НАДРОКОРИСТУВАЧА

Образ Ветерана

18.06.2020 | 10:11

Черкаський обласний молодіжний ресурсний центр (далі - ЧОМРЦ) в партнерстві з експертною організацією Центр «Розвиток КСВ», Фондом ООН у галузі народонаселення та за підтримки Міністерства молоді та спорту України організовують для молоді Черкащини проект «Твоя успішна кар'єра».
Проєкт «Твоя успішна кар'єра» - це безкоштовна, обласна тренінгова програма для молоді, що передбачає здобуття молоддю знань щодо планування кар'єри, пошуку роботи, формування критичного мислення та soft skills.
Проєкт відбуватиметься в два етапи:
І етап (червень - до закінчення карантину): серія онлайн-зустрічей з успішними представниками різних професій (блогерка, SMM-менеджерка, фотографиня, фокусник, підприємець, власниця модельного агентства, івент-менеджерка, молодіжний працівник) паралельно з реєстрацією на проект. Усі вебінари будуть збережені в IGTV на офіційній сторінці молодіжного центру в «Instagram».
ІІ етап (кінець червня - початок липня): 6 інтерактивних занять з інтегрованим відео-курсом лекцій від провідних компаній, практичними майстер-класами, креативними челенджами та вправами на формування 10 навичок майбутнього.
Заняття відбуватимуться за темами: планування кар'єри та прийняття рішень; пошук роботи та критичне мислення; співбесіда та ведення переговорів; тайм-менеджмент та work-life balance; управління проектами та креативність; ефективна презентація.
Проєкт включає роботу з унікальними посібниками та брошурами з планування кар'єри; унікальним відео-курсом лекцій від відомих компаній, серед яких: Метінвест, Укртелеком, Watsons, lifecell, Укренерго, Аперкон, UKRSIBBANK, Райффайзен Банк Аваль; практичні майстер-класи від місцевих HR-менеджерів та фахівців з різних сфер; креативні челенджі та вправи на формування навичок; екскурсії в організації з можливістю потрапити на стажування.
На фінальному заході учасники зможуть представити своє резюме місцевим роботодавцям та отримати омріяне запрошення на роботу.
Під час проведення заходів учасники будуть забезпечені:
-харчуванням під час занять;
-роздатковими матеріалами;
-канцтоварами;
-сертифікатами;
-заохочувальними подарунками.
Участь у проєкті безкоштовна. Реєстрація триватиме до 19 червня 2020 р. Далі відбудеться етап відбору найбільш вмотивованих учасників, які продовжать навчання в офлайн-форматі.
Розпочинаємо проєкт «Твоя успішна кар'єра» з онлайн-зустрічі з Нікою Усмановою - досвідченою мандрівницею, яка відвідала понад 20 країн світу і зараз проживає в США. Ніка була однією із перших волонтерок у Молодіжному ресурсному центрі.
Реєстраційна форма для участі в проекті: 
https://bit.iy/your_career_mrc
Просимо Вас повідомити про бажання взяти участь у проекті на нашу електронну адресу 2302@ckocz.gov.ua до 19 червня 2020 р.

Реєстрація на сайті

Анонс тижня

12 серпня

15.00 Сесія міської ради, Сесійна зала Будинку рад

13 серпня

14.30 Засідання виконавчого комітету міської ради, Мала зала Будинку рад

 

 

 

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

FM радіо "ТЯСМИН” 106.4

Профіль у соціальній мережі

Державні інформаційні ресурси

 

Картинки по запросу СУБСИДІЇ

КЕС

 

ОБЮ

 

covid-19

 

 

 

 

NSZU