Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 

Онлайн-спостереження

22.05.2018 | 10:41

            З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ виконавчим комітетом Смілянської міської ради вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

Інформація про підсумки проведеної роботи щодо розгляду звернень громадян виконавчого комітету за 2017рік.

        Протягом  2017року у виконавчому комітеті Смілянської міської ради  було розглянуто 1679 звернень громадян, що на 444 звернення менше, ніж у 2016 році (2123).

        Із загальної  кількості звернень - 67 звернень зареєстровано на особистих прийомах громадян,  922 звернення  надійшло поштою (з них 60 колективних), 757 звернень надійшло з Обласного контактного центру.

Своїм конституційним правом на звернення скористались 1679 громадян міста.

       З письмовими та усними зверненнями  до секретаря міської ради  та його заступників у 2017 році звернулося 232 громадянина пільгових категорій, а саме:  учасників АТО – 119 осіб, багатодітних сімей – 13, пенсіонерів -100 (інвалідів 1-ї та 2-ї групи). Заявникам надана допомога у вирішенні нарахування субсидії, учасників АТО взято на облік щодо виділення земельних ділянок під забудову, надано матеріальну допомогу 333 громадянам міста (з них 119 учасників АТО).

       У 2017 році було розглянуто 60 колективних звернень. Повторних звернень – 10. Питання, що  розглядались у колективних зверненнях  - незадовільний стан доріг та встановлення  вуличного освітлення, надання допомоги  у проведенні ремонту будинків, дахів, неякісне теплопостачання  у квартирах .

      Секретарем міської ради та заступниками міського голови проведено 67 особистих  прийомів  громадян, на яких прийнято  181 громадянин. Прийом  громадян  здійснюється відповідно до графіка. Графіки прийому громадян щомісячно оприлюднюються  в засобах масової інформації та на офіційному сайті  міської ради.  Щоденно з 8.00 до 17.15 громадяни мають можливість отримати необхідну консультативну  допомогу  у секторі звернень громадян  відділу діловодства, контролю та звернень громадян.       

Автор: Admin

Реєстрація на сайті

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

Газета Сміла

 

 

ТЕЛЕРАДІОМОВНА СТУДІЯ "ТЯСМИН”

                   

 

Картинки по запросу СУБСИДІЇ