Асоціація міст України

Календар новин

пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 

Онлайн-спостереження

Портал адміністративних послуг

Фонд соціального страхування

 

22.05.2018 | 10:41

Iнформація  про підсумки роботи виконавчого комітету за І півріччя 2019 року щодо виконання вимог чинного законодавства  у роботі зі зверненнями громадян

       З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян до органів влади та органів місцевого самоврядування, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“, розпорядження Черкаської ОДА від 28.02.2017 №101 «Про внесення змін до розпорядження обласної державної адміністрації від 05.03.2008 №55» (додаток 1: заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення»), розпорядження міського голови від 04.07.2019 №126 р «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення»  сектором звернень громадян  вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.          

       Відповідно до  постанови КМУ від 14.04.1997 р. №348 «Про затвердження  «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі - організаціях) ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.        

      Протягом першого півріччя 2019 року  сектором звернень громадян відділу діловодства, контролю та звернень громадян виконавчого комітету Смілянської міської ради  розглянуто 987 звернень, що на 227 більше, ніж у відповідному періоді минулого року (760).          Всього у зверненнях порушено 988 питань.   Серед зареєстрованих звернень  – 45 колективних (768 осіб),  що на 2  більше відповідного періоду минулого року. Загалом до виконавчого комітету  звернулися 1206 осіб.  Із загальної  кількості звернень:

  • 420 письмових  звернень (в т.ч. 42 звернення, що надійшли із Черкаської обласної державної адміністрації) ;
  • 62 звернення на особистих прийомах громадян;
  • 505 звернень надійшли від ДУ «Черкаський обласний контактний центр».

Найбільша кількість питань у зверненнях громадян, які надійшли від мешканців міста протягом 1 – го півріччя 2019 року стосувалися:

  • соціального захисту – 543   (55%);
  • комунальних проблем –  353  (36%);
  • житлових проблем – 10 (1%);
  • охорони здоров’я – 14  (1,5);
  • земельних питань – 34 (3%);
  • забезпечення дотримання законності та правопорядку – 28 (3%);
  • питання освіти – 5 (0,5%).

        Найбільша кількість -  505 звернень надійшли із ДУ «Урядовий контактний центр»:

  • 360 громадян потребують соціального захисту (сприяння у виплаті монетизованої субсидії, призначення субсидії та правомірність відмови у призначенні субсидії, роз’яснення щодо оформлення допомоги по догляду за особою похилого віку, виплата допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, про надання  матеріальної допомоги на лікування  тощо.   
  • 118 громадян звернулися з питань проведення капітального ремонту доріг, незгодою із нарахуваннями за теплопостачання, освітлення вулиць міста, високі тарифи на послугу водопостачання  тощо.

У більшості колективних звернень громадяни порушують питання житлово – комунального господарства - проведення ремонту дорожнього покриття вулиць міста, заборона  руху великогабаритного великовагового транспорту центральними вулицями міста, відключення будинків від централізованого опалення, незгода з тарифами на водопостачання, теплопостачання.

Своїм конституційним правом на звернення громадяни  можуть скористатися через офіційний  сайт Смілянської міської ради. Таким правом у звітному періоді скористалися 9 громадян. Серед  порушених питань – виділення коштів на ремонт покрівлі, вуличне освітлення, розміщення дитячого атракціону у міському парку тощо.

Відповідно до  розпоряджень  міського  голови  від 16.06.2017р. № 101-р  «Про  заходи  щодо  забезпечення  реалізації  громадянами  конституційного  права  на  звернення», від 24.05.2019 №93р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від  16.06.2017р. № 101-р  «Про  заходи  щодо  забезпечення  реалізації  громадянами  конституційного  права  на  звернення» належна  увага  приділяється  організації особистих  прийомів міським головою (в.о. міського голови) та  його  заступниками.

У звітному періоді проведено  21 прийом, на яких прийнято 63 громадянина і розглянуто 62 питання. Питання, які  розглядались під час особистих прийомів: високі тарифи на послугу теплопостачання, правомірність відмови у призначенні субсидії, ремонт дорожнього покриття вулиць міста, вирішення  спорів щодо  меж  земельних  ділянок  громадян, відключення від централізованого опалення та  інші. Заявникам  надано кваліфіковану  допомогу  щодо  вирішення  порушених  питань.

Графіки  особистих прийомів  щомісячно  оприлюднюються  в  засобах  масової  інформації,   на  офіційному  сайті Смілянської міської  ради  та на інформаційних стендах.  

Протягом  звітного  періоду  до  міськвиконкому  звернулись 173 громадян з питання надання  матеріальної  допомоги. Відповідно  до  поданих  заяв  прийняті  рішення  виконавчого комітету  та  сесії   міської  ради  про  надання матеріальної  допомоги  166  громадянам  міста,  з них 6 учасників  АТО.

       Щоденно  з 8.00 до  17.15  громадяни  мають  можливість  отримати  необхідну  консультаційну допомогу  у секторі  звернень  громадян  відділу  діловодства  контролю  та  звернень  громадян. Працівниками  сектору  забезпечується  всебічний  розгляд звернень  громадян, надання  заявникам конкретних, вичерпних  відповідей  по  суті  вирішених  питань з недопущенням  порушень  термінів  розгляду  визначених  чинним  законодавством. Постійно надається  методична  допомога  структурним  підрозділам  міськвиконкому  по  роботі  зі  зверненнями  громадян.

 

Автор: Admin

Реєстрація на сайті

Анонс тижня

22 листопада

10.00 - Зустріч із журналісткою Вікторією Пожар «Будь патріотом – дивись українське» до всесвітнього дня телебачення, Центральна дитяча бібліотека

12.00 - Інформаційна година корисних знань: «Почесна професія — залізничник», Центральна дитяча бібліотека

14.00 - Ігротека настільних ігор, Бібліотека філія №5

14.00 – Година пам’яті «Пекучий біль мого народу» до Дня пам’яті жертв голодоморів, Клуб мікрорайону Мала Яблунівка

23 листопада

10.00 - Мітинг-реквієм до До пам'яті жертв Голодоморів, Пам'ятний знак жертвам Голодоморів та політичних репресій, кладовище "Орел" 

10.00 - Обласний спортивно-масовий захід серед школярів "Gool Games", Заклад загальної  середньої освіти № 11

13.30 - Культурно-просвітницький захід "Голодомор: пам'ятаємо, щоб жити" у рамках проекту "Сміла Incognita", Міський будинок культури, мала зала

15.00 - Молодіжна акція "Передай свічку пам'яті" до Дня пам'яті жертв голодомору та політичних репресій, Майдан Слави (центральна площа)

 15.20 - Хода за участю громадськості міста, Майдан Слави - Меморіал пам'яті жертв Голодоморів

16.00 - Всеукраїнська акція "Запали свічку пам'яті у своєму вікні"

25  листопада   

12.00 - Літературні посиденьки: «Миті життя Ярослава Стельмаха» до 70-річчя від дня народження Ярослава Стельмаха, українського письменника, Спеціалізована бібліотека філія для дітей ім.Т.Шевченка

14.00 - Вечір відпочинку в любительському об’єднанні «Надвечір’я» «Мелодії країни осені…», Будинок культури ім. Т.Г.Шевченка

26  листопада

11.00 - Вулична акція "Світ без насильства", Майдан Слави (центральна площа)

13.30 - Урок - знайомство «Розстановка книг за системою УДК», Спеціалізована бібліотека філія для дітей ім.Т.Шевченка

14.30 - Особистий прийом громадян заступником міського голови Павлом Іщенком

27  листопада

12.00 - Концерт творчого колективу «Світлиці» та клубу для людей поважного віку «Відпочинок» «Проводи  осені», Міський будинок культури

12.30 - Вікторина «Хто самий розумний», Спеціалізована бібліотека філія для дітей ім. Т.Шевченка

13.30 - Година інтерактивного спілкування  «Домашнє  насильство? Протидій!» до щорічної  Міжнародної акції «16 днів проти насильства»,  Бібліотека філія №2

14.30 - Чергове засідання виконавчого комітету, Будинок рад, мала зала

28 листопада

11.00 - Сесія міської ради, Будинок рад, сесійна зала

29 листопада

10.00 - Особистий прийом громадян заступником міського голови Павлом Кондратенком

30 листопада

14.00 – Концерт «Осінні мелодії», Клуб мікрорайону Гречківки

 

 

 

 

 

 

 

 

Про електронні петиції

Шановні користувачі сайту, якщо Ви бажаєте створити нову петицію, або проголосувати за  вже створену, то дотримуйтесь вимог "Положення про електронні петиції".

Ознайомитися з Положенням про електронні петиції можна в розділі "Нормативні документи / Інші нормативні документи"

В разі порушення вимог цього Положення, Ваш голос не буде врахований.

FM радіо "ТЯСМИН” 106.4

Профіль у соціальній мережі

Державні інформаційні ресурси

 

Картинки по запросу СУБСИДІЇ

КЕС

 

ОБЮ