Закрити

Оголошення про проведення аукціону на право оренди – нежитлових приміщень харчоблоку   Комунального закладу Смілянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15» Смілянської міської ради

1. Інформація про орендодавця та балансоутримувача:

1.1. Інформація про Орендодавця (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):

Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 38029906, м. Сміла, в. Незалежності, 37, тел. (04733) 24234, електронна адреса: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

1.2. Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані): Смілянський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15» Смілянської міської ради Черкаської області, код ЄДРПОУ 21378843, м. Сміла, вул. Кармелюка, 38

тел. (04733) 2-80-08, електронна адреса: super_nvk15@ukr.net

2. Інформація про об’єкт оренди:

2.1. Загальна інформація: – нежитлові приміщення харчоблоку СНВК «ДНЗ-ЗОШ  I-III ступенів № 15», загальною площею 59,5 кв.м по вул. Кармелюка, 38.

Об’єкт оренди в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.

2.2. Вартісні показники об’єкта оренди станом на 31.08.2022:

переоцінена первісна вартість – 1057364,91 грн,

залишкова вартість після дооцінки – 121505,00  грн.

2.3. Тип об’єкта: нерухоме майно.

2.4. Пропонований строк оренди - 5 років (з погодинним навантаженням).

2.5. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації -  відсутнє.

2.6. Фотографічне зображення об’єкта  - додається.

2.7. Місцезнаходження об’єкта – Черкаська область, місто Сміла, вул. Кармелюка, 38.

2.8. Характеристика об’єкта оренди: нежитлові приміщення харчоблоку Смілянського НВК «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15» СМР ЧО. Фундамент - бетонні блоки; стіни – цегляні; перегородки – цегляні; перекриття – залізобетонні плити; покрівля – плоска, рулонна; підлога – бетонна стяжка, керамічна плитка, лінолеум; опорядження зовнішнє -  шуба з бетонного розчину; опорядження внутрішнє – стіни та стеля поштукатурені та пофарбовані; дверні прорізи – пластикові та дерев’яні; вікна - дерев’яні захищені гратами.

2.9. Технічний стан об’єкта: задовільний, потужність електромережі 320кВт., 220кВт. Об’єкт забезпечено комунікаціями електромережі, централізованим теплопостачанням, водопостачанням та водовідведенням.

Поверховий план об’єкта – додається.

2.10. Об’єкт оренди не є пам’яткою культурної спадщини.

2.11. Орендар відшкодовує Балансоутримувачу всі витрати, пов’язані з утриманням орендованого майна, в тому числі витрати, пов’язані із землекористуванням (оформленням землекористування у разі відсутності документів на  землю,  а також плати за  землю) на підставі примірних договорів про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання орендованого Майна та надання комунальних послуг Орендарю відповідно до примірного договору, затвердженого наказом Фонду державного майна.

2.12. Умови  оренди майна:

1) Стартова орендна плата для всіх видів аукціонів(з погодинним навантаженням 138 годинна місяць):

для першого аукціону  (згідно розрахунку додаток 1) – 225,37 грн без ПДВ;

для аукціону із зниженням стартової ціни – 112,69 грн без ПДВ;

для аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 112,69 грн  без ПДВ.

Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується Орендарем на рахунок балансоутримувача.

Індексація орендної плати – розмір орендної плати за кожний наступний  місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць.

  2) Строк оренди: 5 років (погодинна оренда згідно графіка з понеділка по п’ятницю з 7:00до 13:00 включно).

3) Здійснення невід’ємних поліпшень можливо на підставі рішення Орендодавця про надання згоди.

4) Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".

2.13. Додаткові умови оренди: відсутні. Орендар зобов’язаний відшкодувати балансоутримувачу витрати на сплату земельного податку відповідно до положень Цивільного та Податкового кодексу України

2.14. Цільове призначення об’єкта оренди – надання послуг, які не можуть бути забезпечені безпосередньо установами або закладами, визначеними у пункті 29 Порядку, і які є пов’язаними із забезпеченням або обслуговуванням діяльності такої установи або закладу (торгівля продовольчими та непродовольчими товарами). Для організації гарячого харчування учнів.

2.15. Суборенда майна: суборенда об’єкта  забороняється.

2.16. Контактні дані працівника балансоутримувача/орендодавця,  відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди:

2.17. Від орендодавця / балансоутримувача: Чернявська Надія Василівна,

тел. (04733) 2-41-41,

Від балансоутримувача:  Шевченко Вікторія Миколаївна, тел. (04733) 3-76-37.

2.18. Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 8.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Сміла. вул. Кармелюка, 38.

2.19. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

3.Інформація про аукціон.

3.1. Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон на право оренди, за результатами якого буде укладений договір оренди з переможцем аукціону.

3.2. Дата та час проведення першого аукціону:

аукціон в електронній формі буде проведено 03.10.2022, час визначається автоматично.  Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.

3.3. Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

4. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.

4.1. Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону  становить - 1%.

для першого аукціону  –  2,25 грн  без ПДВ;

аукціону із зниженням стартової ціни – 1,13 грн без ПДВ;

аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 1,13 грн без ПДВ.

4.2. Розмір гарантійного внеску: 4962,00  грн без ПДВ.

4.3. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника.

Розмір реєстраційного внеску: 650,0 грн.

4.4. Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 3.

4.5. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища цінова пропозиція за результатами електронного аукціону.

Після проведення аукціону орендодавцем буде здійснено кваліфікацію переможця, тобто перевірку наданих останнім документів, як вимагаються умовами даного оголошення. У випадку надання неповного пакету документів або ненадання документів, орендодавець має право дискваліфікувати такого учасника-переможця виключно у відповідності до умов Регламенту.  

5.1. Найменування організатора аукціону – управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, м. Сміла, вул. Незалежності, 37. Часи роботи: з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 15.45, обідня перерва з 13.00 до 14.00.

Телефон для довідок (04733) 2-41-41.

Адреса електронної пошти: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com.

ПІБ контактної особи: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-41-41,

5.2. Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням:

Вебсайт сторінки адміністратора - https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

5.3. Реквізити казначейських рахунків для перерахування реєстраційного внеску оператором електронного майданчику:

в національній валюті:

Одержувач: ГУК у Черкаській обл../тг м. Сміла/24060300/

код 37930566

Рахунок №: UA488999980314050544000023753

МФО: 899998,

Призначення платежу: реєстраційний внесок за об’єкт оренди. ( вул.  Кармелюка,38)

Сума авансового внеску _______  без ПДВ (становить місячна орендна плата за результатом  аукціону), яка сплачується на рахунок балансоутримувача:

1. Балансоутримувач - 100 відсотків

Реквізити балансоутримувача для сплати коштів/орендної плати за активи (майно): Смілянський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15» Смілянської міської ради Черкаської області

код ЄДРПОУ 21378843

ІВАN   UA 508201720344240008000014031

Назва банку : Держказначейська служба України , м. Київ

6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.

Період між аукціонами:

- аукціон – аукціон зі зниженням стартової ціни: 5-35 днів;

- аукціон із зниження стартової ціни – аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 5 - 35 днів.

Аукціон буде проведений в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор).  Дата проведення аукціону 03.10.2022.

Єдине посилання на аукціон LLE001-UA-20220927-44115

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:

https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.

7. Проект договору оренди додається. В проекті договору оренди в обов’язковому порядку передбачається оплата авансового внеску орендарем.

З метою виконання зобов’язань Орендаря за цим договором до або в день підписання цього договору Орендар сплачує на рахунок Балансоутримувача авансовий внесок в розмірі одної місячної плати.

 

Начальник  управління

економічного розвитку                                                  Лариса МАТВЄЄНКО

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

26.01.2023 о 14.30 - чергове засідання виконавчого комітету

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

Блок радіо тясмін

Слухати онлайн