Закрити
14.07.2023 | 10:41

Інформаційно-аналітична довідка

про роботу зі зверненнями громадян

у виконавчому комітеті  Смілянської міської ради  за 2023 рік.

       Протягом 2023 року відділом організаційної роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Смілянської міської ради  розглянуто1393письмових звернень громадян, що на 179звернень більше відповідного періоду минулого року (1214)та 296 усних.

Із загальної кількості звернень:368 зверненьнадійшливід державної установи «Черкаський обласний контактний центр», 82 звернення– через запит «Про доступ до публічної інформації»; 943 письмових звернень (із них - 52 звернення отримано через засоби електронного зв’язку (електронні звернення).

Щоденно з 8-00 до 17-15 громадяни мають можливість отримати консультативну та інформаційну  допомогу у відділі організаційної роботи, діловодства та контролю, контактний телефон 2-03-59. У звітному періоді до відділу  звернулись 4362особи.

         Найбільша кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які  надійшли від мешканців міста  протягом2023року стосувалися:

  • соціальногозахисту –680 (49%);
  • комунальногогосподарства – 393(28%);
  • законність і порядок – 88 (6%);
  • аграрноїполітики та земельнихвідносин – 76 (5%);
  • освіти – 37 (3%);
  • житловоїполітики – 27(2%);
  • культури- 22(2%);
  • економічної політики – 20 (2%);
  • цивільного захисту – 18 (1%)
  • охорониздоров’я – 16 (1%);
  • інші–16 (1%);           

ВідЧеркаського обласного контактного центру у звітному періоді отримано368 звернень. Проблемні питання, щопорушені у зверненнях стосуються:

  • соціального захисту громадян:виплати коштів державних соціальних допомог (одинокій мамі, багатодітній родині, малозабезпеченій сім’ї, при народженні дитини, по догляду за особою із психічними розладами); виплати коштів на проживання ВПО; надання продуктової гуманітарної допомоги;виплати компенсації за «пакунок малюка»; влаштування до реабілітаційного центру; надання матеріальної допомоги;забезпечення ліками на пільговій основі
  • житлово – комунального господарства:надання якісної послуги централізованого опалення; високих тарифів на централізоване водопостачання  та вивезення побутових відходів;  непомірних нарахувань за послугу теплопостачання; накриття колодязів; високих тарифів на оплатупослуги теплопостачання місць загального користування; проведення ремонтних робіт дорожнього покриття вулиць міста; проведення ремонту покрівлі багатоповерхівки; про видачу акта на видалення аварійного дерева.

З письмовими зверненнями до міського голови та його заступників у2023 році звернулися 1025 громадян, із них 589 осіб  пільгових категорій, а саме:учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій - 58 осіб (за результатами розгляду  звернень 23 учасників АТО, ООС, бойових дій взято на облік з виділення земельних ділянок під забудову, 24 особам надано матеріальну допомогу); осіб з інвалідністю 1-ї, 2-ї та 3-ї групи -224,  учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 2 особи,  дітей війни – 5 особи,  членів багатодітних сімей та одиноких матерів –58,  членів сімей осіб, смерть яких пов’язана з проведенням АТО/ООС та із здійсненням заходів, необхідних для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України – 118 осіб;  внутрішньо переміщених осіб (ВПО) - 124. Заявникам надана допомога у вирішенні  питань з призначення та нарахування субсидії, отримання матеріальної допомоги, житлово-комунальних питань, надано гуманітарну допомогу продуктами харчування, засобами особистої гігієни, дитячими памперсами тощо.

У  2023роцірозглянуто98колективнихзвернень (в них 2969 осіб)  та 15повторних.  Питання, якіпорушені в колективнихзверненнях – цевисокі тарифи на послугу теплопостачання;  нарахування за послугу теплопостачання місць загального користування;  збереження бібліотечних філій; приведення в порядок узбіччя дороги;  передача на баланс  водопровідних мереж;  видалення аварійних дерев; надмірного кронування дерев;   проведення ямкового ремонту вулиць міста;  визнання права на приватизацію земельних ділянок та безоплатну передачу заявникам;  позбавлення права опікуна по догляду за підопічним; будівництва сміттєвого майданчика;  облаштування прибудинкової території; надання безоплатного житла для ВПО,  надання допомоги військовослужбовцям,  надання допомоги у проведенні ремонту цивільної споруди (сховище), щодо зміни руху маршруту громадського транспорту, щодо перейменування вулиць та провулків у місті, побудови загальнодоступних свердловин питної води тощо.  

Порушені питання у колективних зверненнях вирішено. Деякі вирішено частково, заявникам надано роз’яснення з подальшого  вирішення вказаних вище питань, особливо ті, вирішення яких потребують додаткових матеріальних затрат  і такі,  що можуть бути вирішені після закінчення воєнного стану в Україні.

             У повторних зверненнях громадяни міста зверталися до міської влади із наступними питаннями:  сприяння  у виплаті коштів соціальної допомоги  особі, яка не має права на пенсію; видалення аварійного дерева; щодо незаконної забудови  на прибудинковій території; про виплату допомоги на проживання ВПО; відновлення  руху громадського транспорту;    перегляд Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівді комунальних послуг, скасування нарахування на загальнобудинкові потреби співвласникам квартир з індивідуальним опаленням, проведення енергоаудиту, призначення соціальних допомог, щодо послуг з  водопостачання тощо. Порушені питання у повторних зверненнях вирішені; деякі  вирішені частково, заявникам надано письмові відповіді із роз`ясненням  щодо подальшого вирішення порушених заявниками питань.

       У  засобах масової інформації   здійснюється інформаційна компанія щодо зняття напруги у суспільстві з найпроблемніших питань. Відповідно до положень статті 8 Закону України „Про правовий режим воєнного стану“ в місті здійснюються в першу чергу заходи, необхідні для відвернення загрози, відсічі збройної агресії російської федерації та забезпечення національної безпеки.  З огляду на впровадження безпекових заходів для жителів міста, області та інших регіонів України особисті прийоми громадян керівництвом  виконавчого комітету Смілянської міської ради відбуваються виключно із зазначених питань. У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, а з 24 лютого 2022 року повномасштабним вторгненням росії в Україну, особисті  прийоми громадян міським головою та його заступниками у 2023 роціофіційно не проводились.Проте,  усі звернення громадян розглядаються  з індивідуальним підходом  та вивченням ситуації. Головний спеціаліст, відповідальний спеціаліст за роботу зі зверненнями громадян, скоординовує  потреби та можливості допомоги у вирішенні питань через  письмове звернення, зустрічі із керівниками структурних  підрозділів,  а у разі незгоди заявника – зустрічі  із заступником міського голови, або міським головою. 

 З проблемних питань до міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови містяни та гості міста можуть звернутися: письмово; з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення - розділ «Звернення громадян» сайту Смілянської міської ради);  усно за телефоном – 2-03-59 та  через  Телеграм - канал.

Подати звернення можна:

– на електронну адресу: cancelar@smila-rada.gov.ua;

– поштою(м. Cміла, вул. Незалежності, 37).

З 24 лютого 2022 року міський голова створив свій Телеграм – канал, де публікує оперативну інформацію та спілкується   з громадянами і гостями міста з нагальних питань в прямих діалогах, а це сприяє оперативному вирішенню питання. Прямі ефіри за участюміськогоголови та йогозаступників з актуальних питань висвітлюються на місцевому телебаченні, соціальних мережах, в  Телеграм – каналі.      

Щоденно до оперативної служби виконавчого комітету Смілянської міської ради  сміляни можуть звернутись за телефоном 2-00-01 і 15-77. Служба працюєцілодобово.

 

 

 

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

22.02.2024 о 14-30- чергове засідання виконкому

26.02.2024 о 14.10 - засідання  постійної комісії міської ради з питань місцевого самоврядування, депутатської діяльності, законності, запобігання корупції, надзвичайних ситуацій

28.02.2024 о 10.00 - чергова сесія

 

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

Блок радіо тясмін

Слухати онлайн

ПЛАТФОРМА ВЕТЕРАНА ЧЕРКАСЬКИЙ ВИМІР

Безплатна правнича допомога