Закрити

Оголошення  

про проведення аукціону на право оренди –  частини нежитлового приміщення на першому поверсі будівлі «поліклініки з підвалом» площею 2,0кв.м, за адресою: м. Сміла, вул. Тараса Шевченка, 1.

 

1. Інформація про орендодавця та балансоутримувача:

1.1. Інформація про Орендодавця (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):

Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 38029906, м. Сміла, в. Незалежності, 37, тел. (04733) 24234, електронна адреса: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

1.2. Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):

Комунальне некомерційне підприємство «Смілянська міська поліклініка імені Тараса Шевченка» Смілянської міської ради, код ЄДРПОУ 01111115, м. Сміла, вул. Тараса Шевченка, 1, тел. (04733) 5-22-27, 5-21-50, електронна адреса: vid_liksh@ukr.net.

2.Інформація про об’єкт оренди:

2.1. Загальна інформація: частина нежитлового приміщення на першому поверсі будівлі «поліклініки з підвалом» площею 2,0кв.м, (на плані технічної документації під літерою «С ІІІ п/д»). Загальна площа будівлі 1795,3кв.м.

Об’єкт оренди в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.

2.2. Вартісні показники об’єкта оренди станом на 31.01.2021первісна балансова вартість – 14976,66 грн.,  залишкова балансова вартість – 3988,18 грн.

2.3.Тип об’єкта: нерухоме майно.

2.4. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації -  відсутні.

2.5.Фотографічне зображення об’єкта  - відсутнє.  План- схема - додається

2.6. Місцезнаходження об’єкта – Черкаська область, місто Сміла, вул. Тараса Шевченка, 1.

2.7.Характеристика об’єкта оренди:  частина нежитлового приміщення.

Фундамент – бетон, дах – руберойд, перегородки – цегла/дерево/плитка.

2.8.Технічний стан об’єкта: стан об’єкту задовільний та забезпечений необхідними  комунікаціями (електромережа, водопостачання та водовідведення, централізоване опалення, вентиляція).

2.9.Об’єкт оренди не є пам’яткою культурної спадщини.

2.10.Інформація про наявність окремих особових рахунків на об’єкт оренди, відкритих постачальниками комунальних послуг: Об’єкт оренди не має окремих особових рахунків, відкритих постачальниками комунальних послуг. Порядок компенсації балансоутримувачу витрат на оплату комунальних послуг буде впорядковано окремим договором.

2.11. Умови  оренди майна:

1) Стартова орендна плата для всіх видів аукціонів:

для першого аукціону  (згідно розрахунку додаток 1) – 39,88 грн. без ПДВ;

для аукціону із зниженням стартової ціни – 19,94 грн. без ПДВ;

для аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 19,94 грн. без ПДВ.

Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується Орендарем на рахунок балансоутримувача.

Індексація орендної плати – розмір орендної плати за кожний наступний  місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць.

  2) Строк оренди: 5 років  .

3) Здійснення невід’ємних поліпшень можливо на підставі рішення Орендодавця про надання згоди.

4) Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".

2.12. Додаткові умови оренди: відсутні.

2.13. Цільове призначення об’єкта оренди – за будь-яким цільовим призначенням.

2.14.Суборенда майна: суборенда об’єкта  забороняється.

2.15. Контактні дані працівника балансоутримувача/орендодавця,  відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди:

Від орендодавця: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-42-34,

Від балансоутримувача: Холодняк Віктор Миколайович, тел. (04733) 5-22-27, 5-21-50

Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 8.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Сміла, вул. Тараса Шевченка, 1.

Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com, vid_liksh@ukr.net.

3. Інформація про аукціон.

3.1. Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон на право оренди, за результатами якого буде укладений договір оренди з переможцем аукціону.

3.2. Дата та час проведення першого аукціону:

аукціон в електронній формі буде проведено 01.03.2021, час визначається автоматично.  Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.

    1. Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

4. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.

4.1. Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону  становить - 1%.

для першого аукціону  – 0,40грн. без ПДВ;

аукціону із зниженням стартової ціни – 0,20грн. без ПДВ;

аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 0,20грн. без ПДВ.

4.2. Розмір гарантійного внеску:  227,00 грн без ПДВ.

4.3. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника. Розмір реєстраційного внеску: 600,0 грн.

4.4. Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 3.

4.5. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища цінова пропозиція за результатами електронного аукціону.

Після проведення аукціону орендодавцем буде здійснено кваліфікацію переможця, тобто перевірку наданих останнім документів, як вимагаються умовами даного оголошення. У випадку надання неповного пакету документів або ненадання документів, орендодавець має право дискваліфікувати такого учасника-переможця виключно у відповідності до умов Регламенту.  

5. Додаткова інформація

5.1. Найменування організатора аукціону – управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, м. Сміла, вул. Незалежності, 37. Часи роботи: з 8.00 до 17.00 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 15.45, обідня перерва з 13.00 до 14.00.

Телефон для довідок (04733) 2-42-34.

Адреса електронної пошти: sm.y-ekonomiki@ukr.net, sm.yekonom@gmail.com

ПІБ контактної особи: Чернявська Надія Василівна, тел. (04733) 2-42-34,

5.2. Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням:

Вебсайт сторінки адміністратора - https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.

5.3. Реквізити казначейських рахунків для перерахування реєстраційного внеску оператором електронного майданчику:

в національній валюті:

Реєстраційний внесок:

Отримувач: ГУК у Черкаській обл../ тг м.Сміла/24060300/ код: 37930566 р/р UA 488999980314050544000023753 МФО 899998 банк: Казначейство України

Призначення платежу : реєстраційний внесок за об’єкт оренди (вул. Тараса Шевченка, 1)

Сума авансового внеску _______  без ПДВ (становить дві місячні орендні плати за результатом  аукціону), яка сплачується у відсотковому відношенні:

1. Місцевий бюджет - 50 відсотків

Отримувач: ГУК у Черкаській обл../ тг м.Сміла/22080402/ код: 37930566 р/р UA 698999980334119850000023753 МФО 899998

банк: Казначейство України

2. Балансоутримувач - 50 відсотків

Реквізити балансоутримувача для сплати коштів/орендної плати за активи (майно):

Комунальне некомерційне підприємство «Смілянська міська поліклініка імені Тараса Шевченка» Смілянської міської ради код: 01111115 

р/р UA658201720314241001203098961 МФО 820172  Смілянське УДКСУ 

Сума забезпечувального депозиту в розмірі   ____________  грн без ПДВ, який встановлюється в розмірі двох місячних орендних плат, але в будь-якому разі у розмірі не меншому, ніж розмір мінімальної заробітної плати станом на перше число місяця, в якому укладається цей договір, сплачується на рахунок:

Отримувач: Управління економічного розвитку ВК СМР

код: 22799133 р/р UA 268201720355269011083036462 МФО 820172 банк: Держказначейська служба України, м. Київ

Призначення платежу: Забезпечувальний депозит за оренду об’єкта (м. Сміла, вул. Тараса Шевченка, 1).

6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.

Період між аукціонами:

- аукціон – аукціон зі зниженням стартової ціни: 20-35 днів;

- аукціон із зниження стартової ціни – аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 20- 35 днів.

Аукціон буде проведений в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор).  Дата проведення аукціону 01.03.2021.

Єдине посилання на аукціон UA-PS-2021-02-09-000033-2.

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:

https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.

7. Проект договору оренди (відповідно до затвердженого відповідною постановою Кабінету Міністрів Україні) додається. В проекті договору оренди в обов’язковому порядку передбачається авансовий внесок орендаря та забезпечувальний депозит.

В.о. начальника управління економічного розвитку                                                                                                     Сергій ЗАЙЦЕВ

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Ананко Сергій Васильович

Реєстрація на сайті

АНОНС ТИЖНЯ

28.03.2024 о 14-30 - чергове засідання виконавчого комітету

Муніципальний розвиток

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Міська«Гаряча лінія» з питань COVID-19: вакцинація під час пандемії

Графік роботи: понеділок-п'ятниця 8:00 до 13:00 

субота-неділя 9:00 до 16.00

Телефон: +38 063 668 22 13 

Блок радіо тясмін

Слухати онлайн

ПЛАТФОРМА ВЕТЕРАНА ЧЕРКАСЬКИЙ ВИМІР

Безплатна правнича допомога